Kleuters – 1e en 2e leerjaar

  • Schautenstraat 258
    9990 Maldegem

  • 050 71 68 26

  • vbsdeark1@maricolen.be

Welkom bij Wijkschool Vossenhol!

Vrijdag 20 september Vossenholkermis! Wees erbij…

Klassen

Praktische info

Schooluren

Voormiddag
Opening poort08:10
Aanvang schooltijd08:25
Begin van de speeltijd10:05
Einde van de speeltijd10:20
Einde lessen (ma-di-do-vr)11:35
Einde lessen (woensdag)12:00
Namiddag
Opening poort13:00
Aanvang schooltijd13:15
Begin van de speeltijd14:30
Einde van de speeltijd14:45
Einde lessen15:35

Kinderopvang

avond15:35 – 18:00

Kalender

Bekijk hier onze activiteiten voor dit schooljaar

Documenten

Bekijk of download hier algemene documenten (bv. het schoolreglement) of documenten en brieven voor kleuters of het 1e-2e leerjaar.

Partners

Inschrijven

Inschrijvingen Vossenhol

Wilt u graag uw kind inschrijven in Wijkschool Vossenhol?

Vul dan hier de belangrijkste gegevens alvast in. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op.

This contact form is deactivated because you refused to accept Google reCaptcha service which is necessary to validate any messages sent by the form.

Data peuterkijkdagen 2019-2020

Woensdag 23 oktober 2019
Woensdag 18 december 2019
Woensdag 19 februari 2020
Woensdag 1 april 2020
Woensdag 13 mei 2020

Instapinfo

Kinderen geboren tussen 25/11/2017 en 31/12/2017 kunnen instappen op 1 september 2020 (maar wel reeds ingeschreven worden vanaf 11 maart 2019).

Kleuters moeten de leeftijd van 2 jaar en 6 maanden bereiken vooraleer ze naar school mogen. Als ze jonger zijn dan 3 jaar worden ze slechts in de school toegelaten vanaf de instapdatum na hun inschrijving. Vanaf 3 jaar kan een kind op elk ogenblik op school starten na inschrijving.

Contact

Wijkschool Vossenhol
Kleuters – 1e en 2e leerjaar

  • Schautenstraat 258
    9990 Maldegem

  • 050 71 68 26

  • vbsdeark1@maricolen.be

Stuur ons een mailtje

This contact form is deactivated because you refused to accept Google reCaptcha service which is necessary to validate any messages sent by the form.